Vrijwilligerswerk bij dierenopvang El Hogar - Reisverslagen van Lotte - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk bij dierenopvang El Hogar - Reisverslagen van Lotte - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk bij dierenopvang El Hogar

20 februari vertrek ik weer om twee tot vier weken vrijwilligerswerk bij een dierenopvang in Spanje te gaan doen! Deze keer ga ik naar El Hogar. Dit is geen gewone dierenopvang, het is namelijk een vegan organisatie met een 'antispeciesistische' boodschap. Dit houdt in dat alle dieren voor hen even belangrijk zijn. Ik heb enorm veel zin om deze idealistische opvang te bezoeken en ben heel benieuwd om het in de praktijk te zien. Ik ga mijn best doen om jullie via deze blog zo veel mogelijk op de hoogte te houden.

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2018

Perfecter dan het bestaan zelf

17 Maart 2018

Kuikens?!

15 Maart 2018

Het aftellen is begonnen

13 Maart 2018

De berg

11 Maart 2018

Ik kan blijven!
Lotte

Actief sinds 26 Mei 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18460

Voorgaande reizen:

20 Februari 2018 - 20 Maart 2018

Vrijwilligerswerk bij dierenopvang El Hogar

14 Juni 2015 - 11 Juli 2015

Vrijwilligerswerk bij een dierenopvangcentrum

Landen bezocht: