Vrijwilligerswerk bij een dierenopvangcentrum - Reisverslagen van Lotte - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk bij een dierenopvangcentrum - Reisverslagen van Lotte - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk bij een dierenopvangcentrum

Naar het buitenland gaan om vrijwilligerswerk te doen. Het is iets dat ik al jarenlang wil, maar altijd voor me uit heb geschoven. Nu is er niets meer dat me tegenhoudt. Ik heb eind december mijn studie tijdelijk stop moeten zetten vanwege een burn-out en depressie. Inmiddels gaat het, met behulp van een psycholoog en medicatie, al wat beter, maar nog niet goed genoeg om mijn studie weer op te pakken. Toen bedacht ik me, wat is nu een betere manier om weer tot mezelf en in het ritme te komen dan iets te doen wat me inspireert en ik al jarenlang wil. Iets doen, in plaats van altijd maar denken.

Recente Reisverslagen:

21 December 2015

Welkom Kiba!

30 Augustus 2015

Update!

14 Juli 2015

Thuis

10 Juli 2015

Het zit erop

09 Juli 2015

Zware dag
Lotte

Actief sinds 26 Mei 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18057

Voorgaande reizen:

20 Februari 2018 - 20 Maart 2018

Vrijwilligerswerk bij dierenopvang El Hogar

14 Juni 2015 - 11 Juli 2015

Vrijwilligerswerk bij een dierenopvangcentrum

Landen bezocht: