Nieuwtjes - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Lotte - WaarBenJij.nu Nieuwtjes - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Lotte - WaarBenJij.nu

Nieuwtjes

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

07 Juli 2015 | Spanje, Medina del Campo

De laatste nieuwtjes:
Er is een geit in de tuin gekomen! Deze moet gecastreerd worden en is dus tijdelijk apart gezet.
Er is gisteren nog een Nederlandse vrijwilligster gearriveerd.
Vandaag heb ik samen met Melissa druppels tegen vlooien en teken aan een aantal van de katten gegeven. Tot nu toe was dit makkelijk, want we zijn begonnen met de vriendelijke katten. De verlegen katten zijn een uitdaging voor een andere dag.
De Franse jongen is nog steeds aanwezig en haalt nog steeds rare fratsen uit, zoals het 'opvoeden' (lees: onderdanig en zelfs bang maken) van honden en het proberen te vangen van een paard door hem te laten schrikken, wat natuurlijk levensgevaarlijk is. Ook het stelen gaat nog steeds door, maar ik denk dat het einde nu toch echt in zicht is voor hem.

Gisteren had ik mijn laatste vrije dag. Naast het gebruikelijke wasje en kijken van een serie, ben ik deze keer ook met Kim mee geweest naar Valladolid. Hier is een Scooby asiel/pension van een Nederlandse vrouw waar Kim 8 jaar geleden bij Scooby mee samenwerkte! Het was fijn om er even uit te zijn en mooi om te zien hoe deze vrouw het daar runt. Het lijkt me een heel sober, maar bevredigend leven. Ik moet toegeven dat ik zoiets later iets kleinschaliger ook wel zou willen.

Ook heb ik een eerste begin gemaakt met het inpakken van mijn koffers, het grootste deel van mijn spullen heb ik nu namelijk niet meer nodig, en heb ik opgezocht hoe laat ik zaterdag moet vertrekken. Een rare gewaarwording. Om 13:00 uur zal ik Scooby verlaten en mijn reis naar Nederland beginnen, Eerst de treinreis richting Madrid, daarna de busreis naar het vliegveld, om 20:15 vertrekt mijn vliegtuig en om 22:45 zal ik in Amsterdam arriveren. Daar word ik opgehaald door mijn lieve ouders en vriend en dan is het nog een eind rijden naar mijn ouderlijk huis.

  • 09 Juli 2015 - 14:46

    Hetty:

    Ha Lotte, ik vind het zo knap dat je je missie (bijna) hebt volbracht! Erg leuk om over jouw ervaringen te lezen en de foto's te bekijken! Een voorspoedige terugreis gewenst!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 26 Mei 2015
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 18066

Voorgaande reizen:

20 Februari 2018 - 20 Maart 2018

Vrijwilligerswerk bij dierenopvang El Hogar

14 Juni 2015 - 11 Juli 2015

Vrijwilligerswerk bij een dierenopvangcentrum

Landen bezocht: