Zware dag - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Lotte - WaarBenJij.nu Zware dag - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Lotte - WaarBenJij.nu

Zware dag

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

09 Juli 2015 | Spanje, Medina del Campo

Vandaag was een hele zware dag. De Franse jongen heeft iets heel ergs gedaan, wat ik verder niet wil benoemen. Ik denk dat het genoeg zegt dat het een migraine aanval bij me triggerde. Het enige geluk hiervan is dat dit in ieder geval de laatste druppel was. Hij moet vanavond vertrekken. Je kun je niet voorstellen hoe opgelucht ik hierdoor ben. Ik was heel bang om de dieren met hem achter te laten en was in staat om mijn vlucht te verzetten. Ik wilde echt niet vertrekken wanneer hij er nog is en nu hoeft dat gelukkig ook niet.
Edit: Ik realiseerde me later dat dit verhaal de indruk kan wekken dat de Franse jongen een dier ernstig mishandeld en/of gedood heeft. Dit is absoluut niet het geval!

Morgen is mijn laatste werkdag, ik heb dus gelukkig nog tijd om mijn reis positief af te sluiten. Dan moet ik toch echt mijn koffers inpakken. Zaterdag heb ik waarschijnlijk geen tijd om goed afscheid te nemen van de dieren, dus dit moet ik morgen helaas ook al doen.
In de afgelopen dagen zijn er helaas weer een hoop nieuwe dieren binnen gekomen. De katten quarantaine zit ineens vol en bij de 'kleine puppy's' zijn vier nieuwe puppy's gekomen. Bij hen is mijn kennismaking dus ook meteen mijn afscheid. Dit vind ik erg jammer, want dat betekent ook dat ik het vertrouwen van de wat meer verlegen dieren niet volledig zal kunnen krijgen. Toch hoop ik dat ik ze genoeg vertrouwen kan geven om de volgende tuin-werker snel te accepteren. Binnenkort vertrekt er weer een transport naar Nederland, dus hopelijk vinden veel dieren een baasje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 26 Mei 2015
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 18061

Voorgaande reizen:

20 Februari 2018 - 20 Maart 2018

Vrijwilligerswerk bij dierenopvang El Hogar

14 Juni 2015 - 11 Juli 2015

Vrijwilligerswerk bij een dierenopvangcentrum

Landen bezocht: