Vreemde dingen - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Lotte - WaarBenJij.nu Vreemde dingen - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Lotte - WaarBenJij.nu

Vreemde dingen

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

24 Juni 2015 | Spanje, Medina del Campo

Er gebeuren de laatste tijd veel vreemde dingen: honden die ontsnappen, een hond die ziek is door menseneten, spullen die uit de koelkast verdwijnen, enz. Het is bijna allemaal terug te leiden naar de nieuwe jongen. Nu iedereen hem in de gaten is gaan houden, valt ook op dat hij eigenlijk helemaal niet zo hard werkt en dat hij ook onhandig of zelfs hardhandig met dieren omgaat. Het lijkt erop dat hij de meest simpele opdrachten niet op kan volgen en vaak doet waar hij zin in heeft. Het is niet leuk om te zeggen, maar ik ben blij dat hij nu dan in ieder geval door de mand is gevallen. Het was namelijk wachten tot het een keer echt mis zou gaan. Nu moet hij altijd samenwerken met een vaste medewerker, niet meer alleen. Toch vraag ik me af hoelang ze dit vol gaan houden, want hoeveel heb je eigenlijk aan een medewerker als je deze geen moment uit het oog mag verliezen?
Op alle zorgen die deze gebeurtenissen met zich meebrengen na, was mijn vrije dag wel heerlijk. Ik heb lekker tot tien uur uit kunnen slapen en een rustig dagje gehad. Het kijken van een serie is helaas niet gelukt, maar dat komt nog wel. Nathalie vertrekt morgen helaas al, maar er is wel weer een nieuwe Nederlandse vrijwilligster gearriveerd. Zij komt hier net als Melissa al jaren en doet vooral veel kantoorwerk.

• 25 Juni 2015 - 19:00

Lobo:

Oh, ik las die andere eerst, wel mooi dat er toch een Nederlandse vrijwilligster aanwezig is, kan je af en toe toch gewoon op Nederlands terug vallen :) En tsja, kijken hoe dat met die jongen af gaat lopen.