Niets speciaals - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Lotte - WaarBenJij.nu Niets speciaals - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Lotte - WaarBenJij.nu

Niets speciaals

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

19 Juni 2015 | Spanje, Medina del Campo

Vandaag is er eigenlijk niets speciaals gebeurd. Ik heb alleen een hoop extra schoonmaakwerk gedaan en 's avonds geholpen met het vangen van een kat die naar de ziekenboeg moest. We konden hem nergens vinden en uiteindelijk bleek deze zich te hebben verstopt in een kussensloop! Ik wil wel nog wat vertellen over het leven hier. Iets leuks is dat er overal muisjes zitten! Dat is ook niet gek met de enorme voorraad aan voer voor de dieren. Wanneer ik 's morgens de deur van het schuurtje open doe, zie ik er altijd een paar wegrennen. In het kattenverblijf zitten ze in het plafond, daar hoor je ze constant lopen. Laatst heb ik zelfs een muisje gered. Deze was op de een of andere manier in een ton terecht gekomen en kon daar zonder hulp niet uit. Ook had ik nog niet verteld hoe anders de supermarkt hier is. Nergens is een schap met broodbeleg te vinden! Ook kon ik geen bonen in blik vinden, alleen gedroogde linzen. Wel is er heel veel vlees te vinden en water met prik. Ik heb nu al twee keer alles onder gehad, omdat ik was vergeten dat er prik in zit. De flesjes zijn in de auto flink geschud, dus bij ieder nieuw flesje is voorzichtigheid geboden. Gelukkig is het hier een stuk goedkoper dan in Nederland, ook de groenten en het fruit. De maaltijden zullen geen culinaire hoogstandjes worden, maar tot nu toe heb ik het wel lekker kunnen maken en sowieso genoeg om op te leven. Ik hoop dat ik binnenkort eens op het boerderij gedeelte van Scooby mag komen helpen. Ik wil de dieren daar graag ontmoeten, vooral de varkens, koeien en kippen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 26 Mei 2015
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 18076

Voorgaande reizen:

20 Februari 2018 - 20 Maart 2018

Vrijwilligerswerk bij dierenopvang El Hogar

14 Juni 2015 - 11 Juli 2015

Vrijwilligerswerk bij een dierenopvangcentrum

Landen bezocht: