Slecht nieuws - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lotte - WaarBenJij.nu Slecht nieuws - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lotte - WaarBenJij.nu

Slecht nieuws

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

08 Juni 2015 | Nederland, Nederland

Vanwege stakingen van het bagageafhandelingspersoneel van Ryanair in Madrid is het niet mogelijk om ingecheckte bagage mee te nemen. De enige opties voor nu zijn dus 1) alleen handbagage meenemen of 2) mijn vlucht omboeken.
Omdat ik een maand wegblijf en veel spullen voor het werk en verblijf mee moet nemen zoals een slaapzak, kussen, laarzen en een pak medische handschoenen, is de eerste optie voor mij absoluut niet te doen. Ik heb er daarom voor gekozen om zowel mijn heen- als terugvlucht twee dagen op te schuiven.
Ryanair wil het salaris van de bagageafhandelaars korten met 20 tot 30 procent, dus het is niet gek dat ze dat niet pikken. Helaas weigert Ryanair voorlopig nog om met de vakbonden te praten, het is daarom nog maar de vraag of de stakingen zaterdag ook echt voorbij zullen zijn.
Ik houd jullie op de hoogte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 26 Mei 2015
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 18081

Voorgaande reizen:

20 Februari 2018 - 20 Maart 2018

Vrijwilligerswerk bij dierenopvang El Hogar

14 Juni 2015 - 11 Juli 2015

Vrijwilligerswerk bij een dierenopvangcentrum

Landen bezocht: