Nog meer slecht nieuws - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lotte - WaarBenJij.nu Nog meer slecht nieuws - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lotte - WaarBenJij.nu

Nog meer slecht nieuws

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

12 Juni 2015 | Nederland, Nederland

Ik had het al een beetje verwacht: de stakingen gaan inderdaad langer door. Het bagageafhandelingspersoneel heeft nu zelfs aangegeven door te gaan tot 19 juni. Het is dus niet alleen zo dat de vlucht van morgen niet door kan gaan, het heeft zelfs helemaal geen nut meer om met Ryanair te vliegen. Het wordt op deze manier steeds later en ik wil niet dat mijn reis om die reden uiteindelijk helemaal niet door kan gaan.
Helaas is het zo dat Ryanair naast hun personeel ook niets geeft om een goede klantenservice. Ik kreeg, naast de twee eerder genoemde opties, een derde optie: reis credits, maar kennelijk is het hun beleid om nooit geld terug te geven aan klanten.
De enige optie die nu voor mij overblijft, is een ticket bij een andere maatschappij (KLM) boeken. Helaas is dit wel 100 euro duurder, wat betekent dat ik in totaal zo'n 300 euro aan extra kosten heb, maar als het goed is verloopt het dan vanaf nu wel soepel en ben ik zondag 14 juni toch echt in Spanje. Dat hoop ik ten minste!