Het zit erop - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Lotte - WaarBenJij.nu Het zit erop - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Lotte - WaarBenJij.nu

Het zit erop

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

10 Juli 2015 | Spanje, Medina del Campo

Morgen ga ik naar huis. Ik heb een geweldige tijd bij Scooby gehad, met de nodige pieken en dalen, en wil iedereen hier heel erg bedanken. Morgen bij het vertrek zal ik het wel even heel moeilijk krijgen. Ik raad iedereen ook aan om zelf een kijkje te komen nemen, wat te doneren of een van de dieren te adopteren! Het is echt geweldig hoe ze de dieren hier opvangen en verzorgen met de beperkte middelen die ze hebben. Als je eraan denkt om zelf te komen helpen bij Scooby, bedenk dan eerst hoe je over poep denkt. Bijna al het werk draait om poep: hondenpoep, kattenpoep, frettenpoep, wasbeerpoep, vogelpoep, enz. Ik ben inmiddels zo'n beetje alle verschillende diktes en kleuren tegengekomen! Thuis houd ik het maar weer mooi bij rattenpoep. Verder wil ik iedereen bedanken voor hun lieve reacties. Ik heb dan misschien niet gereageerd, maar ik heb ze wel allemaal gelezen en het betekent heel veel voor me. Tot (over)morgen in Nederland!

  • 10 Juli 2015 - 20:58

    Marina:

    Lieve Lotte,

    Ik heb met heel veel plezier elke dag je verhalen gelezen. Het was een hele ervaring voor je en je hebt hard gewerkt. Nu is het tijd om naar huis te gaan. Goede reis en wat je bij Scooby allemaal hebt mee gemaakt zal je nooit meer vergeten.

    Groetjes van Marina

  • 10 Juli 2015 - 21:03

    Anjo:

    Petje af meid zullen zeker zware momenten geweest zijn. En het zal zeker een hele ervaring geweest zijn voor je . Wens je een goede en veilige reis naar huis.

    groetjes anjo

  • 12 Juli 2015 - 20:56

    Hetty:

    Welkom thuis Lotte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 26 Mei 2015
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 18051

Voorgaande reizen:

20 Februari 2018 - 20 Maart 2018

Vrijwilligerswerk bij dierenopvang El Hogar

14 Juni 2015 - 11 Juli 2015

Vrijwilligerswerk bij een dierenopvangcentrum

Landen bezocht: