Een rustige dag - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Lotte - WaarBenJij.nu Een rustige dag - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Lotte - WaarBenJij.nu

Een rustige dag

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

05 Juli 2015 | Spanje, Medina del Campo

Morgen is mijn laatste vrije dag en dan hoef ik nog maar 4 dagen te werken. Ik vraag me soms toch nog af hoe ik het vol heb kunnen houden, werken in deze hitte, maar het antwoord weet ik natuurlijk wel. Iedere twee uur stoppen om wat te drinken, een petje en zonnebril op, een natte handdoek in mijn nek, mijn werkbroek omruilen voor leggings (hoe raar dat er ook uitziet) en ook net wat langzamer werken. Het is me zelfs gelukt om niet te verbranden. Vandaag was een rustige dag, zoals iedere zondag. Het voelt raar dat ik nu langzaam aan al afscheid moet nemen van de dieren en de gedachte dat ik mijn fretje misschien toch wel mee kan nemen blijft door mijn hoofd spoken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 26 Mei 2015
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 18031

Voorgaande reizen:

20 Februari 2018 - 20 Maart 2018

Vrijwilligerswerk bij dierenopvang El Hogar

14 Juni 2015 - 11 Juli 2015

Vrijwilligerswerk bij een dierenopvangcentrum

Landen bezocht: