Ziek - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Lotte - WaarBenJij.nu Ziek - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Lotte - WaarBenJij.nu

Ziek

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

01 Juli 2015 | Spanje, Medina del Campo

Ik ben ziekig. Gisteren had ik al de hele dag buikpijn en keelpijn en vandaag heeft het helaas doorgezet tot ren-naar-de-wc buikpijn. Het heerst kennelijk, want twee andere werknemers hebben er ook last van. Ook zal het niet mee hebben geholpen dat ik een paar glazen water uit de kraan heb gedronken omdat -iemand- mee dronk met mijn voorraad water en perensap en deze dus sneller op was dan verwacht. Vanmorgen ben ik dus even terug in bed gedoken, tot het om 11 uur zo benauwd was dat het geen zin meer had. Het ging al wat beter, goed genoeg om even met de nieuwe vrijwilligster naar de supermarkt te gaan en te pinnen. In totaal heb ik nu nog maar 65 euro aan boodschappen uitgegeven en dat terwijl ik veel te veel pasta, rijst, linzen en bonen heb gekocht! Toen we terug kwamen, bleek de Scooby shop weer open te zijn. Ik heb nu dus alle souvenirs kunnen kopen die ik wilde kopen.
Inmiddels was het natuurlijk hoog tijd om de dieren te gaan verzorgen. Gelukkig was er nog een andere vrijwilligster aanwezig in de tuin, dus ik kon toch nog rustig aan doen. Om 5 uur waren we klaar. Fijn, want ik voelde me inmiddels weer behoorlijk beroerd. Hopelijk gaat het morgen beter, want de dieren zullen toch verzorgd moeten worden.

In mijn vorige verslag schreef ik dat mijn huidskleur(en) er momenteel niet uit zien. Ik weet het echter nog sterker gemaakt. Doordat ik aan mijn ene pols een zweetbandje en aan mijn andere pols een stel stiekjes draag, is het net alsof ik mijn handen ben verloren en de handen van iemand anders gedoneerd heb gekregen!

  • 02 Juli 2015 - 09:26

    Hetty:

    Ow Lotte, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Van harte beterschap!

  • 02 Juli 2015 - 12:46

    Naomi:

    Aw beterschap meis! Ik hoop dat het daar snel een beetje zal afkoelen, want die warmte maakt het er ongetwijfeld niet beter op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 26 Mei 2015
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 18036

Voorgaande reizen:

20 Februari 2018 - 20 Maart 2018

Vrijwilligerswerk bij dierenopvang El Hogar

14 Juni 2015 - 11 Juli 2015

Vrijwilligerswerk bij een dierenopvangcentrum

Landen bezocht: